2022. február 4., péntek

bolond gondolat?

 

98.[tulajdonos]bolond gondolat?2019-04-19 10:17
éjfélkor ugyanarra a gyomorból induló égő érzésre ébredtem, mint amikor infarktusom volt. most megállt a szegycsontom környékén, s megelégedett azzal, hogy 170/100-ra emelte a vérnyomásomat, 50-es pulzus mellett.egy szem nitroglicerin a nyelv alá, ülő helyzetbe helyezkedés az ágyon; némi idegeskedés a holnapi vendégvárás/-látás alakulásán; majd kb egy óra múlva alvás.
reggel ismét az egekben ébredt a vérnyomásom.
szerencsére "robbanószer" nélkül, a szokásos gyógyszerekkel két óra alatt lejjebb csúszott.
épp tegnap gondoltam rá, hogy még minimum 6 évet kellene, hogy adjon a mindenható a ma 12 éves kandúrkámnak, s vele nekem is, mert nem szeretném ha abba halna bele, hogy nem vagyok...talán együtt kellene elmennünk, de ilyenről még nem hallottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése