2018. június 6., szerda

Ez is én - valahol - avagy "Az érem két oldala"

Az érem két oldala (Dokkra, naplócímnek)
Ez nem ez egyik.


Ma befejeztem. 4 maradanDOKK-os vers után, ami alig 1 hónap alatt ért célba, nem élek vissza tovább senki bizalmával. Ezt sem kellett volna, de végülis valamelyest bebizonyosodott, hogy a névnek, és az ismeretlenségnek lehetnek előnyei. Nincs előítélet, sem jó, sem rossz értelemben.

Már évek óta arra vágytam, hogy ismeretlenként valahol megmérettessem.  Sajnos erre nem találtam más módot, mint - édesanyám nevéből - kreált névvel jelentessek meg néhány szövegemet.
Lényegében elértem, ami a célom volt. Ismeretlenül, záros határidőn belül(max 2 hónap) legyen a maradanDOKK-ban minimum 3 versem. Több van.
Bár nagy a csábítás, hogy folytassam, de a kétely is bennem van, hogy az említett "siker" csak a pillanatnyi érzések, gondolatok másokéval való átfedésének, az ismeretlen irányában gyakrabban megnyíló kíváncsiságnak és nem a tehetségnek a következménye.

 Az ismeretlenként megmérettetésen túl az is álnév használatára ösztönzött, hogy más stílusban és más témában is jó lenne nyomot hagyni. Olyanokban, amiknek olvasásakor a közelebbi rokonaim, ismerőseim nem éreznék érintve magukat, csak a talán elfolytott, eltemetett jó vagy rossz élmények/emlékek "kivülállókénti", mégis "rokonlélek" szintjén. Lehet azt mondani, hogy egy költőtől a műveiben őszinteséget, valósághű képet várunk/várnak el, de vannak olyan szituációk, amikkel nem szívesen találnánk/találná szembe magát a másik fél, legfeljebb, mint  déja vu... Ezzel a szándékommal ezek után felhagyok.

Lehet törlésre kerülök a versekkel együtt. Lehet megérdemlem, de bízom benne, hogy sokakhoz hasonlóan mégsem. (Neveket nem sorolnék fel.) Amit tettem elítélhető, én mégis azt kérném, hogy az okot is vegyék figyelembe! Nem trollkodtam, nem bántottam senkit meg, semmivel. Tudom a szabályokat betartani nem erény, hanem kötelesség.Ezért most elnézést kérek!
..és sajnálom, hogy a még ideszánt 1-2 versem ezek után már nem töltöm/tölthetem fel.

2018.06.17.-07.20.
Bara Anna

***
Korábbi:

Lényegében elértem, ami a célom volt. Ismeretlenül megméretni magamat, úgy hogy záros határidőn belül(max 2 hónap) legyen a maradanDOKK-ban minimum 3 versem. Itt be is fejezhetném, de nagy a csábítás, és a kétely is bennem van, hogy az említett "siker" csak a pillanatnyi érzések, gondolatok másokéval való átfedésének, és nem a tehetségnek a következménye. Ez további próbálkozásra ösztönöz. Igaz, ma ismét elolvastam az IMPI-t. Néha nem árt felfrissíteni az ismereteket, és rádöbbentem, hogy nem a "lehetséges" kategóriában szerepel a nicknév, ellentétben a személyes bemutatkozással és fotóval. Mégis szeretnék még ezzel a "tiltott" gyümölccsel eljátszogatni, mielőtt valaki ráharapna és elfogyasztaná. Az ismeretlenként megmérettetésen túl uis az is álnév használatára ösztönzött, hogy más stílusban és más témában is jó lenne nyomot hagyni. Olyanokban, amiknek olvasásakor a közelebbi rokonaim, ismerőseim nem éreznék érintve magukat, csak az élmények szintjén. Lehet azt mondani, hogy egy költőtől a műveiben őszinteséget, valósághű képet várunk/várnak el, de vannak olyan szituációk, amikkel nem szívesen találnánk/találná szembe magát a másik fél, legfeljebb déjà vu  szinten.
A kilétemet egyszer felfedem, ha addig nem derülne rá fény. (Ja  és van valós alapja a kreált névnek: szeretett, drága édesanyám névtöredéke.)
 Addig:
Minden éremnek két oldala van.
Ez nem ez egyik.

2018.06.06.
Bara
*
Ma befejeztem. 4 maradanDOKK-os vers után, ami alig 1 hónap alatt ért célba,  nem élek vissza tovább senki bizalmával. Ezt sem kellett volna, de végülis valamelyest bebizonyosodott, hogy a névnek, és az ismeretlenségnek lehetnek előnyei. Nincs előítélet, sem jó, sem rossz értelemben.

2018.06.16.
Bara Anna
*

Nem tudtam ellenállni. Feltettem még egyet, aminél jeleztem is, hogy utolsónak szántam.

2018.06.19-én.
Bara
*
8 versem van fent...ezekből javítás nélkül , ill. javítás után 6 lett maradanDOKK-os 2018.07.26-ig.
2018.07.28.
Bara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése